مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 13:472022-04-22سياسي

امام علی (ع) در راه مقابله با حیله های دشمنان سختی های زیادی کشید


اما جمعه فسا با اشاره به سه طایفه ای که با طرز تفکری گمراه کننده به امیرالمونین علی (ع) جنگ های مختلفی تحمیل کردند، گفت: امام علی (ع) برابرمقابله با حیله های آنان سختی های زیادی کشید.

- فسا- اما جمعه فسا با اشاره به سه طایفه ای که با طرز تفکری گمراه کننده به امیرالمونین علی (ع) جنگ های مختلفی تحمیل کردند، گفت: امام علی (ع) برابرمقابله با حیله های آنان سختی های زیادی کشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین جمالی زاده در خطبه های امروز نماز جمعه شهرفسا با بیان اینکه سه طایفه با طرز تفکری گمراه کننده بر امیرالمونین علی علیه السلام جنگ های خونین تحمیل کردند، اظهار کرد: سه طایفه از مسلمانان با سه طرز فکر متفاوت خطرناک، سه جنگ خونین کمرشکن و َطاقت فرسا بر امیرالمؤمنین علیه السلام در آن دوران کوتاه زمامداری پنج ساله شأن، تحمیل کردند که ممکن است در هر زمانی در جوامع اسلامی این سه نوع فکر خطرناکِ گمراه کننده وجود داشته باشد.

وی افزود: این سه طایفه عده ای از مسلمانان به نام جمل و دسته ای دیگر بنام صفین و دسته ای هم به نام نهروان با تحریک عده زیادی از مسلمانان، مانع حرکت حضرت امیر علیه السلام شدند.

امام جمعه فسا بیان داشت: در ماه های آغازین حکومت پنج ساله حضرت، جریانی از بین مسلمانان در برابر حضرت قد عَلَم کرد و ادعای سابقه پررنگ د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام علی (ع) در راه مقابله با حیله های دشمنان سختی های زیادی کشید

امام علی (ع) در راه مقابله با حیله های دشمنان سختی های زیادی کشید