مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 13:222022-04-22سياسي

سپاه «دردانه» ملت است/اعتماد همیشگی ملت به فرزندان پاسدار


حقانیت سپاه وقتی است که آمریکا و رژیم صهیونیستی با آن دشمنی می کنند سپاه مایه عزت و شرافت ملت است و ملت هرگز به این دردانه خود پشت نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: کمترین و کوچک ترین نعمت بهشت از همه نعمتهای این دنیا بزرگتر است نماز و روزه و عمل صالح و ایمان به خدا منجر به بهره برداری از نعمت های بهشتی می شود.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: سختی موجب عافیت است در جنگ پیروز می شویم و بر تحریم ها غلبه می کنیم و در دنیا سربلند هستیم همه به دلیل تحمل سختی است و خداوند وعده بهشت را بعد از سختی ها داده است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در خطبه دوم نماز جمعه این هفته به فضیلت شبهای قدر اشاره کرد و گفت: شب قدر زمانی برای انابه و توبه است و باید از آن استفاده کنیم خدا را شاکر باشیم که فرصت جدیدی به ما داده که بعد از روزهای کرونایی و در دوره ای که افراد و نزدیکان زیادی را از ما گرفت دوباره در این شب ها و برنامه های معنوی شرکت کنیم.

وی افزود: آنهایی که رفتند از خدا می خواهند که یک روز دیگر برگردند و خدا را بیشتر عبادت کنند زیرا نام روز قیامت یوم الحسرت است کافر و مومن هر دو حسرت می خورند از آن جهت که مومن در حسرت است چرا بیشتر در ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه «دردانه» ملت است/اعتماد همیشگی ملت به فرزندان پاسدار

سپاه «دردانه» ملت است/اعتماد همیشگی ملت به فرزندان پاسدار