مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 09:572022-04-22سياسي

تاسیس سپاه ارزشمندترین دستاورد انقلاب است


فرمانده سپاه زرندیه تاسیس سپاه پاسدران را یکی از مهم ترین و ارزشمندترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرندیه، به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) در دوم اردیبهشت ماه 58، محسن صادقی فرمانده سپاه شهرستان زرندیه صبح امروز در جمع خبرنگاران این روز مبارک را به ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی علی الخصوص مردم غیور شهرستان زرندیه تبریک گفت.

فرمانده سپاه زرندیه تاسیس سپاه پاسدران را یکی از مهم ترین و ارزشمندترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن انگیزه تشکیل این نهاد مقدس به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی است.

صادقی با اشاره به تلاش های 40 ساله دشمنان ایران اسلامی برای بی ثبات کردن کشور با توسل به آشوب سازی و فتنه های گوناگون خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند که سپاه بر اساس وظیفه پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن، در هر صحنه ای که انقلاب اسلامی به خطر بیفتد سپاه پاسداران با تمام توان در عرصه حاضر و وظیفه خود را ایفا می کند.

وی با اشاره به دستورات مقام معظم رهبری پیرامون ادامه داشتن کمک های مومنانه و رزمایش همدلی یادآور شد: با وجود مشکلات اقتصادی فراوان این روزهای مردم، سپاه پاسداران با مردم بودن و هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس سپاه ارزشمندترین دستاورد انقلاب است

تاسیس سپاه ارزشمندترین دستاورد انقلاب است