مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 08:022022-04-22ورزشي

می خواهیم والیبال باکیفیتی در آسیا نشان دهیم/ برخلاف پیش بینی ها قهرمان لیگ شدیم


سرمربی تیم والیبال بانوان باریج اسانس گفت: می خواهیم والیبال باکیفیتی را نشان دهیم تا از اسم ایران و باریج اسانس خاطره خوب بجا بگذاریم؛ امیدوارم بتوانیم با نمایش خوب روی سکو قرار بگیریم.

- فاطمه شعبان خمسه سرمربی تیم والیبال بانوان باریج اسانس کاشان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد حضور باریج اسانس در مسابقات والیبال جام باشگاه های آسیا اظهار داشت: باتوجه به این که مسابقات لیگ آخر بهمن ماه به پایان رسید، از 10 تا 24 فرودین ماه تمرینات را همزمان با اردوی تیم ملی شروع کردیم و بازیکنان باریج اسانس و تیم ملی با یکدیگر تمرین می کردند.

وی ادامه داد: از 26 فروردین ماه اردو به کاشان منتقل شد و به مدت یک هفته تمرین کردیم، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم؛ زمان برگزاری مسابقات آسیا نسبت به سال های قبل زودتر هست و فرصت زیادی برای تمرین نداشتیم اما سعی کردیم تیم را به آمادگی برسانیم تا بتوانیم عملکرد قابل قبولی را به نمایش بگذاریم.

شعبان خمسه تصریح کرد: مسابقات از 4 تا 11 اردیبهشت ماه در قزاقزستان به صورت دوره ای برگزار می شود و 6 تیم از کشورهای ازبکستان، ژاپن، تایلند، قزاقستان یک و قزاقستان دو و باریج اسانس بایکدیگر بازی می کنند که تیم های اول و دوم برای قهرمانی و تیم های سوم و چهارم برای سکوی سوم بازی خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می خواهیم والیبال باکیفیتی در آسیا نشان دهیم/ برخلاف پیش بینی ها قهرمان لیگ شدیم

می خواهیم والیبال باکیفیتی در آسیا نشان دهیم/ برخلاف پیش بینی ها قهرمان لیگ شدیم