مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 07:572022-04-22سياسي

عملیات تروریستی تنفر مردم را چند برابر می کند


کمیسیون ملی آیسسکو در بیانیه ای اقدام تروریستی 30 فروردین 1401 در کابل و شهادت تعدادی از دانش آموزان افغانستانی را به شدت محکوم کرد.

- ، کمیسیون ملی آیسسکو در ذیل وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران در محکومیت اقدام تروریستی 30 فروردین 1401 در کابل و شهادت تعدادی از دانش آموزان افغانستانی بیانیه به سه زبان منتشر کرده و این اقدام تروریستی را به شده محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم جریان آمریکایی و استعماری تکفیر و افراط و التقاط برای پمپاژ اسلام هراسی در جهان این بار واهمه خود از دانش و دانایی و تعلیم و تربیت را نمایش داد و با به خاک و خون کشیدن دانش آموزان و نوجوانان افغانستانی بزرگترین هدف انفجارات خود را مدارس به عنوان پایگاه دانایی در برابر جهل و نوجوانان به عنوان آینده سازان قرارداد.

دشمنان وحدت بدانند از هر شهیدی لاله ای می روید برای بیداری ملت ها و اقدامات تروریستی آنها، تنفر مردم را از اربابان آمریکایی و سلفی و ارتجاعی آنها چند برابر می کند.

کمیسیون ملی آیسسکو در ذیل وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران اقدام تروریستی در مدارس کابل و شهادت تعدادی از دانش آموزان مظلوم سنی و شیعه افغانستانی را در ایام ماه رمضان محکوم می کند و آن را توطئه ای دیگر برای اسلام هراسی و تفرقه و عقب اندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات تروریستی تنفر مردم را چند برابر می کند

عملیات تروریستی تنفر مردم را چند برابر می کند