مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 19:472022-04-21سياسي

مسئولان ارشد بوشهر با سه خانواده شهید روحانی استان دیدار کردند


تعدادی از مسئولین ارشد استان بوشهر با خانواده های شهیدان ابوتراب عاشوری، نگهدار اسماعیلی و حیدر حیدری از شهدای روحانی استان دیدار کردند.

- ، استاندار بوشهر عصر پنجشنبه در دیدار با خانواده شهدای روحانی استان بوشهر اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم که در مسیر شهدا حرکت کنیم و رهرو آنها باشیم.

احمد محمدی زاده با بیان اینکه ادامه راه شهیدان و حراست و صیانت از میراث گرانبها آنان که نظام اسلامی است اضافه کرد: لحظه ای درنگ و کوتاهی جایز نیست و تا جان در بدن داریم برای بقا این نظام الهی مجاهدت می شود.

وی با اشاره به نقش شهید حجت الاسلام ابوتراب عاشوری در مبارزه با رژیم پهلوی خاطرنشان کرد: شهید عاشوری به عنوان محور مبارزه منطقه جنوب کشور بود.

استاندار بوشهر بیان کرد: شهید حجت الاسلام ابوتراب عاشوری به عنوان پرچمدار نهضت مبارزه با رژیم طاغوت و سند افتخار استان بوشهر در مبارزه با رژیم پهلوی در پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: شهید عاشوری مصداق واقعی آیه قرآن کریم محسوب می شود که هرگز گمان نکنید کسانی که در راه خدا کشته شدند، مرده هستند، بلکه آنان زنده اند و نزد پروردگار عالم روزی داده می شود.

وی اهدا نظام علوی و فاطمی را بزرگترین نعمت شهدا به مردم دانست و بیان کرد: شهدا نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و حضرت امام راحل با ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان ارشد بوشهر با سه خانواده شهید روحانی استان دیدار کردند

مسئولان ارشد بوشهر با سه خانواده شهید روحانی استان دیدار کردند