مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 19:122022-04-21اقتصادي

توسعه صنایع نفت و گاز با هدف اشتفالزایی در کرمانشاه دنبال می شود


معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: توسعه صنایع نفت و گاز با هدف اشتفالزایی در کرمانشاه دنبال می شود.

- ، بهزاد باباخانی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست بررسی آخرین وضعیت طرح های نفت، گاز و پتروشیمی استان کرمانشاه اظهار کرد: مدیریت ارشد استان کرمانشاه با جدیت ویژه ای به دنبال توسعه صنایع حوزه نفت، گاز و پتروشیمی و پایین دست آن در استان با هدف ایجاد اشتغال پایدار و ارزش افزوده است.

وی افزود: در زمینه طرح توسعه مجموعه های پتروشیمی استان کرمانشاه و صنایع پایین دستی آن باید به گونه ای برنامه ریزی شود که خروجی آن ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان استان باشد.

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: پروژه های جدید در این حوزه در روال مناسبی افتاده و چهار پتروشیمی استان کرمانشاه در دست اجرا بوده و دیگر پروژه ها نیز به زودی وارد مرحله اجرایی می شود.

باباخانی با اشاره به به ضرورت پیوند بخش صنعت با حوزه پتروشیمی و انعقاد تفاهم نامه های با محوریت اشتغال برای جوانان کرمانشاهی، گفت: در استان کرمانشاه شرکت های توانمندی در زمینه تولید ماشین آلات مورد نیاز کارخانجات پتروشیمی وجود دارند که طی این سال ها در تأمین قطعات شرکت های بزرگ و مهم این حوزه در خارج از استان کرمانشاه همکاری موفقی داشته اند ولی الان به دلیل اتمام آن پروژه ها، فعالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه صنایع نفت و گاز با هدف اشتفالزایی در کرمانشاه دنبال می شود

توسعه صنایع نفت و گاز با هدف اشتفالزایی در کرمانشاه دنبال می شود