مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 18:322022-04-21اجتماعي

طبیعت ناپاکی را پس می زند/جمع آوری پلاستیک از چهره طبیعت اردبیل


مدیرکل محیط زیست استان اردبیل گفت: طبیعت و زیبایی های خدادادی ناپاکی و زباله را پس داده و به هیچ وجه نمی پذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن قاسم پور عصر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت دوم اردیبهشت روز زمین پاک در اردبیل اظهار کرد: با همراهی فعالان محیط زیست و در آستانه روز زمین پاک سعی کردیم تا پاکسازی ورودی شهرها و حاشیه جاده ها را انجام دهیم.

وی تصریح کرد: سازمان های مردم نهاد در این زمینه به همراه هلال احمر و پاکبانان شهرداری ورود و همراهی مناسبی را داشتند و امیدواریم در طول این هفته بخش زیادی از فضاهای شهری از آلودگی ها پاک شده و زیبایی خوبی را در طبیعت شاهد باشیم.

مدیرکل محیط زیست استان اردبیل گفت: ساکنان زمین نقش مهمی را در حفاظت و ارتقا زیبایی محیط پیرامونی خود دارند که هر کس ضروری است تا به عنوان وظیفه اجتماعی جلوی پخش و گستردگی زباله را گرفته و به هنگام رجوع به طبیعت از کیسه های جمع آوری زباله استفاده کند.

قاسم پور افزود: بستر زمین، بستری پاک و عاری از هرگونه آلودگی است و باید همین ماهیت زمین را حفظ کنیم و اجازه ندهیم تا در این فرآیند خللی ایجاد شود.

وی برنامه های مشارکتی برای جمع آوری زباله و زدودن چهره ناپاک از طبیعت را در گرامیداشت هفته زمین پاک یادآور شد و خاطرنشان کرد: در این هفته محیط پیرامونی برخی از تالاب های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبیعت ناپاکی را پس می زند/جمع آوری پلاستیک از چهره طبیعت اردبیل

طبیعت ناپاکی را پس می زند/جمع آوری پلاستیک از چهره طبیعت اردبیل