مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 17:122022-04-21سياسي

سپاه همواره از خود تابلوهای ایثار و رشادت به جای گذاشته است


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: سپاه در همه عرصه هایی که ورود کرده از خود تابلوهایی از ایثار، رشادت، جانفشانی و مردم داری را به منصه ظهور رسانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک بهنام نظری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  اظهار کرد: نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت سال 1358 در حالی با تدابیر حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) تاسیس شد که هنوز چند ماه از پیروزی انقلاب اسلامی نگذشته بود و امام(ره) با این تصمیم حکیمانه انقلاب اسلامی را از تهدیدات بیمه کردند.

وی افزود: حفظ و پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی و تلاش برای تحقق اهداف انقلاب از مهمترین اهداف حصرت امام(ره) برای تاسیس سپاه بود و امروز بعد از گذشت 4 دهه موفقیت آمیز از حیات این نهاد مقدس سپاه در عرصه های مختلف خوش درخشیده است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: عملکرد مجاهدانه و مخلصانه سپاه پاسداران از برخورد با عناصر ضد انقلاب در قائله های مختلف ضد انقلاب تا نقش آفرینی در دفاع مقدس نقش مهمی در تثبیت نظام جمهوری اسلامی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه همواره از خود تابلوهای ایثار و رشادت به جای گذاشته است

سپاه همواره از خود تابلوهای ایثار و رشادت به جای گذاشته است