مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 16:022022-04-21سياسي

حرکت در مسیر شهدا، بهترین شیوه خدمت به مردم و انقلاب اسلامی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه الگو گرفتن از شهدای گرانقدر پیش برویم؛ گفت: حرکت در مسیر شهدا، بهترین شیوه خدمت به مردم و انقلاب اسلامی است.

- همدان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه الگو گرفتن از شهدای گرانقدر پیش برویم، گفت: حرکت در مسیر شهدا، بهترین شیوه خدمت به مردم و انقلاب اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسعود ویژه در اولین روز کاری خود، به همراه معاونین و جمعی از همکاران در گلزار شهدای همدان حاضر و با آرمان های والای انقلاب اسلامی و شهیدان تجدید میثاق کرد.

وی در این مراسم، با تأکید بر اینکه در مسیر پر پیچ و خم فرهنگ باید با تأسی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و الگو گرفتن از شهدای گرانقدر پیش برویم؛ اظهار کرد: حرکت در مسیر شهدا، بهترین شیوه خدمت به مردم و انقلاب اسلامی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: امنیت، آرامش و پیشرفت ایران اسلامی در همه حوزه ها مرهون خون پاک شهدا است و امیدوارم در مسئولیت جدید با یاری همه همکارانم در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان، ادامه دهنده این مسیر باشم.

ویژه با حضور بر مزار هنرمندان فقید، با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه به مقام هنرمندان درگذشته ادای احترام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت در مسیر شهدا، بهترین شیوه خدمت به مردم و انقلاب اسلامی

حرکت در مسیر شهدا، بهترین شیوه خدمت به مردم و انقلاب اسلامی