مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 14:422022-04-21سياسي

توهین به قرآن نشان دهنده رسوایی و ضعف تئوریک دشمنان اسلام است


بسیج دانشجویی دانشگاه امام خمینی (ره) در بیانیه ای ضمن محکوم کردن توهین به قرآن، این حرکت را نشان دهنده رسوایی و ضعف تئوریک دشمنان اسلام دانستند.

- دانشجویان بسیجی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) استان قزوین در بیانیه ای توهین به قران و هتک حرمت این کتاب آسمانی را محکوم کردند.

متن این بیانیه به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ آنها می خواهند نور خدا را با بیان باطل و طعنه خاموش کنند ولی خداوند نور خود را محفوظ و کامل می کند، هرچند کافران کراهت داشته باشند.

(سوره مبارکه صف آیه 8) در روزهای گذشته خبر توهین به مهم ترین رکن اسلام یعنی کتاب آسمانی قرآن توسط راسموس پالودن رهبر حزب راست گرای افراطی در کشور سوئد در رسانه های کشور منتشر شد و بار دیگر بی مایگی و زبونی تفکر نظام سلطه در مقابل تفکر ناب محمدی را به رخ کشید.

آنها نمی دانند که این هتک حرمت به دینی است که دین آزادی و مهربانی و سعادت است و به قرآنی است که کتاب نور و هدایت و سلامت است.

آن کتاب، سند حقانیت اسلام و وسیله حرکت و روشنایی راه بشریت است.

کتابی است که ذات اقدس اله در ماه مبارک رمضان بر نبی مکرمش حضرت محمدمصطفی صلی الله علیه و آله و سلم وحی کرد، که برای تمام ابنا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توهین به قرآن نشان دهنده رسوایی و ضعف تئوریک دشمنان اسلام است

توهین به قرآن نشان دهنده رسوایی و ضعف تئوریک دشمنان اسلام است