مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 14:222022-04-21اقتصادي

اجباری شدن درج قیمت تولید و مصرف روی 750 واحد کالایی خراسان رضوی


مسوول اجرای طرح شفاف سازی درج قیمت کالا در سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از اجباری شدن درج قیمت تولید و مصرف روی 750 واحد کالایی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، علی باخرد مسوول اجرای طرح شفاف سازی درج قیمت کالا در این سازمان اظهار کرد: مرحله جدید طرح شفاف سازی درج قیمت کالا در زنجیره تولید تا مصرف کالا، از امروز با الزام درج همزمان قیمت تولیدکننده و مصرف کننده بر روی 750 واحد کالایی در استان آغاز شد.

وی افزود: طرح شفاف سازی درج قیمت کالا از 28 آذرماه سال گذشته با درج قیمت تولید بر روی کالا آغاز شد و 950 کارخانه با 750 واحد کالایی در رسته های مختلف آشامیدنی، نوشیدنی، کیک و کلوچه، رب و کنسرو و کمپوت، لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو و روغن موتور ملزم به درج قیمت تولید شدند.

باخرد خاطرنشان کرد: تا کنون قیمت تولید روی 2 هزار و 200 قلم کالا از 750 واحد کالایی مربوط به 950 کارخانه نصب شده است و عمده آنها قیمت مصرف کننده نیز دارند.

اما از امروز علاوه بر قیمت تولید، درج قیمت مصرف کننده برای باقی کالاها و کالاهایی که به تازگی مشمول اجرای طرح شفاف سازی درج قیمت کالا می شوند، الزامی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجباری شدن درج قیمت تولید و مصرف روی 750 واحد کالایی خراسان رضوی

اجباری شدن درج قیمت تولید و مصرف روی 750 واحد کالایی خراسان رضوی