مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 14:172022-04-21سياسي

شکسته شدن رکورد تولید ماهیانه در گروه فولاد خوزستان


رکورد ماهانه 351 هزار تن شمش و 373 هزار تن آهن اسفنجی در گروه فولاد خوزستان ثبت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از روابط عمومی فولادخوزستان،امین ابراهیمی مدیرعامل گروه فولاد خوزستان به مناسبت  ثبت رکورد ماهانه 351 هزار تن شمش و 373 هزار تن آهن اسفنجی در گروه فولاد خوزستان برای اولین بار در تاریخ شرکت پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن ارحیم تاریخ سازی و ثبت رکورد تولید ماهانه بیش از 351 هزار تن شمش و 373 هزار تن آهن اسفنجی در کارخانه فولاد خوزستان نویدبخش آینده ای افتخار آمیز است.

انسان های بزرگ اتفاقات بزرگ را رقم می زنند و اکنون مردان و زنان سخت کوش و تاریخ ساز فولاد خوزستان دستاوردی را از آن خود کرده اند که بزرگی و قدر و قیمت آن فراتر از ظرف واژه ها و کلمات است.

فولاد خوزستان در آغاز قرن جدید و با غلبه بر مشکلات و محدودیت های گوناگون و در سایه تحریم و کمبود مواد اولیه و انرژی مورد نیاز، آنچه را که لیاقتش را داشت به دست آورد و یکبار دیگر ثابت کرد که این فرزند خلف انقلاب اسلامی در عرصه صنعت و اقتصاد، باهمت پرسنل خدومش می تواند تاریخ سازی کند.

ثبت این ارقام گواهی می دهد شرکت فولاد خوزستان در صورت عدم تحمیل محدودیت های برق و گاز و مشکلات ناشی از تامین مواد اولیه می تواند از عدد تولید 4 میلیون تن در سال جاری عبور ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکسته شدن رکورد تولید ماهیانه در گروه فولاد خوزستان

شکسته شدن رکورد تولید ماهیانه در گروه فولاد خوزستان