مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 13:422022-04-21اقتصادي

سیستان و بلوچستان در مسیر تبدیل شدن به هاب خدمات خودرویی کشور


تلاش جهادی لازمه نهضت ساخت سایت های خدمات خودرویی و تعمیرگاهی خودروهای سواری، سنگین و ماشین آلات تخصصی جهت دستیابی به رونق اقتصادی و اشتغال است.

- حسین مدرس خیابانی در گفت و گو با و راهبردهای سند تحول دولت مردمی، اظهار داشت: باید این باور در مدیران مرتبط و بخش خصوصی ایجاد شود که با توجه به مزیت استان در بهره مندی از تردد بالای کامیون های ترانزیتی به دلیل فرصت مرز، با ایجاد سایت های متعدد خدمات خودرویی و تعمیرگاهی، اجازه خروج سرمایه برای تعمیر خودرو از استان داده نشود.

به گفته استاندار سیستان و بلوچستان، بی توجهی به اقتصاد تعمیرگاهی موجب شده که میزان زیادی از سرمایه استان جهت تعمیر ماشین آلات و خودروها به سایر استان ها سرازیر شود که در کنار خروج سرمایه مادی، ارتباط مستقیمی با بیکاری دارند.

به گفته وی، سایت های خدمات خودرویی و تعمیرگاهی خودروهای سواری، سنگین و ماشین آلات راهسازی، صنعتی و معدنی در مجتمع های خدمات بین راهی و در درون شهرها با مسئولیت شهرک صنعتی در شهرک های کارگاهی راه اندازی شود.

مدرس خیابانی تاکید کرد: تعمیر خودروها و ماشین آلات ادارات باید در داخل استان انجام و مشابه سایت تعمیرگاهی ماشین آلات ایرانشهر در سایر شهرستان ها راه اندازی شود تا حجم بالای اشتغال و اقتصاد را در استان نگه داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان در مسیر تبدیل شدن به هاب خدمات خودرویی کشور

سیستان و بلوچستان در مسیر تبدیل شدن به هاب خدمات خودرویی کشور