مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 13:272022-04-21سياسي

مبارزه با فساد و مافیا در فضای پر از دود دخانیات


اگر 18 آذر 1400، انتخاب محمد شیخان به عنوان مدیرعامل شرکت دخانیات ایران فقط تهدیدی برای مافیای دخانیات کشور محسوب می شد امروز اما با حضورش در مجلس و ارائه گزارش مفصلی از وضعیت اسفناک و پر از دود دخانیات به کمیسیون اجتماعی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، شیخان همان قدر که انتخابش به عنوان جوان اول دولت احمدی نژاد، در دولت انقلابی موردتوجه واقع شد، ادامه فعالیتش نیز پر چالش و پر از نبردهای سرسختانه شد.

البته مردان انقلابی دولت های نهم و دهم در کابینه رییسی کم نیستند، اما برخی ها انتظار داشتند شیخان نیز از صحنه گردانی بازی های سیاسی حذف شود، اما خط بطلان بر نام این جوان انقلابی با بصیرت ولایی که بر خواسته از خانواده ای اصیل و مذهبی و انقلابی و معزز شهدا، فرزند جانباز و پاسدار انقلاب، کار آسانی نبود.

او مدیرعامل دخانیات کشور شد و از همان روز نخست بنای کارش را بر مبنای مبارزه با فساد و رانت در این حیات خلوت دولت های پیشین گذاشت.

شیخان در روز معارفه گفته بود: قرارداد هایی که در زمان اصلاحات در خصوص دخانیات کشور امضا شد ننگین تر از قرارداد ترکمنچای بود چراکه این صنعت و تولید را با بحران مواجه کرد وی که اصالتی گیلانی دارد در اولین سفر استانی خود به رشت آمد و در مراسم تودیع و معارفه مدیر انقلابی مجتمع دخانیات گیلان باز تأکید کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با فساد و مافیا در فضای پر از دود دخانیات

مبارزه با فساد و مافیا در فضای پر از دود دخانیات