مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 13:122022-04-21ورزشي

اعزام 500 مبلغ به نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری در ماه رمضان


معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی سازمان تبلیغات چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان به 500 نقطه استان مبلغ اعزام شده که برگزاری مراسم شب های قدر مهمترین ماموریت این افراد است.

- حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالقاسم کاظمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان مبلغان به 500 نقطه استان اعزام شدند که برگزاری مراسم شب های قدر شاخص ترین برنامه این افراد است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: در حال حاضر 36 مبلغه و مبلغات، 8 روحانی مستقر، 4 امام محله و همچنین حدود 40 الی 50 مبلغ و روحانی بومی در شهرستان شهرکرد مشغول فعالیت هستند.

وی ادامه داد: همه مساجد شهر، مصلی، ورزشگاه تختی، گلزار شهدا و تپه نور شهدای شهرکرد و در شهرستان ها و روستاهای اطراف نیز همه مساجد و تکیه ها میزبان مردم در برگزاری مراسم شب های قدر هستند به طور کلی می توان گفت در 87 نقطه شهرستان شهرکرد مراسم شب های قدر برگزار می شود .

کاظمی در پایان خاطرنشان کرد: بعد از دوسال وقفه در اجرای مراسمات سیاسی عبادی به واسطه ویروس کرونا امسال مراسم روز قدس در کل استان به صورت حضوری برگزار می شود و از همه روزه داران دعوت می شود تا در این مراسم شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 500 مبلغ به نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری در ماه رمضان

اعزام 500 مبلغ به نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری در ماه رمضان