مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 11:072022-04-21سياسي

اتهام سروش صحت چه بود؟!


در یادداشت سیدعبدالجواد موسوی که منبع اولیه خبر کنار گذاشتن سروش صحت از برنامه «کتاب باز» است، از اتهام روشنفکری گفته شده که به صحت زده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خراسان، اگرچه مدیر شبکه نسیم به صورت ضمنی، عبور از سروش صحت را تأیید و از زحمات او تشکر کرده است اما کسانی که کتاب باز را دیده باشند می دانند که او نه تنها مخاطب را با کتاب و کتاب خوانی آشنا می کرد که در کنارش همواره میزبان چهره های فرهنگ و هنر انقلاب نیز بود.

در روزهای گذشته احتمال حذف سروش صحت از اجرای برنامه تلویزیونی کتاب باز ، یکی از اتفاقات مهم و پرحاشیه مرتبط با برنامه های تلویزیونی در سال جدید بود.

در این باره دیروز گزارشی خبری در صفحه 2 روزنامه خراسان خواندید اما به بهانه مطرح شدن بحث درباره برنامه کتاب باز و اجرای سروش صحت و در حالی که حدود یک سال از پخش آخرین قسمت این برنامه گذشته، بررسی این برنامه و اجرای سروش صحت، خالی از لطف نیست؛ به خصوص حالا که مدیر شبکه نسیم به صورت ضمنی، عبور از سروش صحت را تأیید و از زحمات او تشکر کرده است.

صحت در کتاب باز چه کرد؟اگر به خاطر داشته باشید، در سری نخست کتاب باز که در سال های 95 و 96 پخش می شد، امیرحسین صدیق مجری این برنامه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتهام سروش صحت چه بود؟!

اتهام سروش صحت چه بود؟!