مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 08:272022-04-21سياسي

ورود قرارگاه خاتم الانبیاء به پروژه های آبرسانی و راهسازی کردستان


استاندار کردستان از ورود قرارگاه خاتم الانبیاء به پروژه های زیرساختی و اولویت دار کردستان در حوزه های آب و راه خبر داد.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا اظهار کرد: با توجه به عمق عقب ماندگی ها و نیاز استان به انجام و اجرای پروژه های مهم و زیرساختی دیداری با فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا انجام شد.

وی افزود: این جلسه با دستور کار ورود قرارگاه خاتم الانبیا برای کمک به توسعه زیرساخت های حوزه آب و راه و ارتقا شاخص های این دو بخش با بهره گیری از ظرفیت تهاتر نفت برگزار شد.

زارعی کوشا با بیان اینکه در کردستان پروژه های اولویت دار برای اجرا مشخص شده است، اظهار کرد: اجرای کنار گذر شهرهای کامیاران و سنندج از مسیر کریدور شمال به جنوب و راه سنندج- مریوان – باشماق از جمله پروژه هایی است که مقرر شد از لحاظ فنی و اجرایی بررسی و برای عملیاتی شدن و بهره مندی از این ظرفیت در دستور کار قرار گیرند.

استاندار کردستان اضافه کرد: مقرر شد وزارت راه و شهرسازی نسبت به ارائه مشخصات و اسناد پروژه ها و معرفی به سازمان برنامه و بودجه کشور برای طی مراحل ترک تشریفات اقدام کند.

وی یکی از مهمترین مسائل و دغدغه های این روزهای مدیریت اجرایی استان را آبرسانی به شهرهای دارای مشکل عنوان کرد و گفت: شرکت مهندسی آب و فاضلاب باید د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود قرارگاه خاتم الانبیاء به پروژه های آبرسانی و راهسازی کردستان

ورود قرارگاه خاتم الانبیاء به پروژه های آبرسانی و راهسازی کردستان