مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 07:522022-04-21سياسي

شب های قدر فرصت مغتنمی برای رونق فعالیت های فرهنگی و اعتقادی


کارشناس مسائل دینی با اشاره به اینکه جهاد تبیین یک تکلیف الهی است، گفت: شب های قدر فرصت مغتنمی برای رونق فعالیت های فرهنگی و اعتقادی است.

- حجت الاسلام رفعتی شامگاه چهارشنبه در مراسم نخستین شب از شب های قدر در گلزار شهدای رشت، اظهار کرد: جهاد تبیین یک تکلیف الهی است و جهاد فرهنگی نیز کمتر از آن نیست.

وی با تاکید بر توجه متولیان به موضوع جهاد فرهنگی، افزود: شب های قدر فرصت مغتنمی است تا کارهای فرهنگی و اعتقادی را رونق ببخشیم.

این کارشناس مسائل دینی با اشاره به روایات و احادیث به تشریح مؤلفه های عاقبت بخیری و سعادت مندی پرداخت و بیان کرد: شهدا و ایثارگران خودساخته بودند و نسبت به اصلاح خود و جامعه دغدغه داشتند.

حجت الاسلام رفعتی با بیان اینکه شهدا کریم و بخشنده بودند، گفت: گره گشایی مشکلات مردم از صفات نیک مؤمنان است که شهدا نیز دارای این صفات بودند.

وی با بیان اینکه برخی افراد مسئولیت را مصونیت می داند، افزود: مسئول نوکر مردم است و باید تفکر جهادی و انقلابی داشته باشد.

این کارشناس مسائل دینی و اجتماعی، رضایت مندی الهی در اعمال، رفتار و گفتار را از دیگر خصیصه های مؤمن دانست و بیان کرد: محور کارها و اعمالمان را در رضای خداوند قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب های قدر فرصت مغتنمی برای رونق فعالیت های فرهنگی و اعتقادی

شب های قدر فرصت مغتنمی برای رونق فعالیت های فرهنگی و اعتقادی