مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 02:022022-04-20اجتماعي

معلمی که با پای شکسته، پای درس ماند/ دانش آموزانی که دست معلم برای نوشتن شدند


خانم گیلانی نژاد، معلم پایه ششم تنکابنی که احساس مسؤولیتش او را از حصار امن عافیت طلبی با پای شکسته به مدرسه کشانده بود پس از حضورش در کلاس به دانش آموزان علاوه بر درس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تنکابن، فرق است میان دوست داشتن و عاشق شدن؛ خواهی این تعلق خاطر به فرد باشد یا خدمت کردن به مخلوقات و انجام دادن وظیفه ای که به آدمی واگذار شده باشد.

مصداق بارز و روشن این موضوع حکایت آموزگار تنکابنی است که با وجود مصدومیتی که دارد، میدان خدمت و علم آموزی به دانش آموزان را خالی نگذاشت و با پای شکسته در کلاس درس حاضر شده و از اختلال در مسیر فراگیری علم و دانش دانش آموزان جلوگیری کرد.

روایت این ازخود گذشتگی مربوط به  سحر گیلانی نژاد  آموزگار پایه ششم دبستان شهید عینی خرم آباد شهرستان است که با پای شکسته در کلاس درس حاضر و تدریس را به مرخصی پزشکی ترجیح داد.

  این آموزگار پایه ششم دبستان شهید عینی با 14 سال سابقه تدریس که در اثر حادثه ای دچار شکستگی و پارگی رباط از ناحیه پا شد، وقتی گواهی سه هفته استراحت در منزل را از طرف پزشک معالج مشاهده کرد، در مدرسه حاضر شد و با وضعیت موجود، تدریس خود را شروع کرد.

حاضر ساعت 7 صبح چهاردهم فروردین بود که به علت حضوری شدن مدارس زودتر از همیشه و با اشتیاقی بیشتر از روزهای گذشته برای حضور در کلاس درس به ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمی که با پای شکسته، پای درس ماند/ دانش آموزانی که دست معلم برای نوشتن شدند

معلمی که با پای شکسته، پای درس ماند/ دانش آموزانی که دست معلم برای نوشتن شدند