مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 20:122022-04-20سياسي

رعایت شیوه نامه های بهداشتی طی مراسم شب های قدر در کرمان


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به شیوه نامه های بهداشتی برگزاری مراسم شب های قدر، گفت: همواره مردم در برنامه های مذهبی شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کرده اند.

- حجت الاسلام غلامحسین حقانی در گفتگو با و تزریق واکسن موجب بهبود وضعیت موجود شده است، اظهار داشت: براین اساس با نگاه کارشناسی شیوه نامه بهداشتی تهیه شده و امید است که به بهترین شکل رعایت شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان این مطلب که براساس شیوه نامه های بهداشتی سال گذشته، برگزاری برنامه های شب های قدر براساس رنگ بندی بوده است و در سال جاری در شهرهای قرمز با ظرفیت 30 درصد فضای مسقف، شهرهای نارنجی 70 درصد و زرد با رعایت شیوه نامه های بهداشتی می توانند برنامه های خود را برگزار کنند.

وی با بیان این مطلب که توصیه بر این است که برنامه ها در فضای باز برگزار شود، خاطرنشان کرد: مدت زمان برگزاری مراسم شب های قدر، در شهرهای قرمز 90 دقیقه است و در سایر رنگ بندی ها توصیه بر این است که برگزاری مراسم طولانی مدت نباشد و مردم نیز همانند سالیان قبل شیوه نامه ها را برگزار کنند.

حجت الاسلام حقانی با اشاره به اینکه برنامه های محوری شهر کرمان در مسجد امام، مسجد جامع، مصلی امام علی (ع) و گلزار شهدا برگزار می شود، عنوان کرد: یکی از موضوعات محتوایی مورد تاکید در سخنر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت شیوه نامه های بهداشتی طی مراسم شب های قدر در کرمان

رعایت شیوه نامه های بهداشتی طی مراسم شب های قدر در کرمان