مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 18:472022-04-20سياسي

نائب رییس کمیسیون شوراهای مجلس: فقدان اتحاد و عدم نظارت از نقاط ضعف گیلان است


عضو مجمع نمایندگان گیلان راهبر پیشرفت در قوه تقنین را در اتحاد دانست و گفت: متأسفانه در استان گیلان وکلای مجلس از داشتن اتحاد بسیار در مضیقه و در برنامه های راهبردی افق دید بسیار کوتاهی داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین محمد صفری ملک میان، نماینده مردم رودسر و املش و همچنین نائب رییس اول کمسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی امروز در دفتر تحریریه خبرگزاری فارس گیلان حاضر و با مدیر و اعضای تحریریه گفت وگو کرد.

نائب رییس اول کمسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در این دیدار با تقدیر از اصحاب رسانه و نقش آفرینی آن ها در عرصه حکمرانی اظهار کرد: رسانه به عنوان رکنی از قانون اساسی امروزه نقش هایی به خود گرفته که بدون در نظر گرفتن آن ها، حکمرانی در دوران کنونی با دشواری روبرو خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد صفری ملک میان با اشاره به عملکرد خبرگزاری فارس نیز بیان کرد: این خبرگزاری توانسته بااطلاع رسانی ها، نقد و نظارت بر امور جاری و همچنین تحلیل مسائل خرد و کلان در کشور علاوه بر تقویت اعتماد عمومی، امید را در جامعه پویا و فعال نگه دارد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان راهبر پیشرفت در قوه تقنین را در اتحاد دانست و گفت: متأسفانه در استان گیلان وکلای مجلس از داشتن اتحاد بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نائب رییس کمیسیون شوراهای مجلس: فقدان اتحاد و عدم نظارت از نقاط ضعف گیلان است

نائب رییس کمیسیون شوراهای مجلس: فقدان اتحاد و عدم نظارت از نقاط ضعف گیلان است