مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 18:322022-04-20اجتماعي

امضای تفاهم نامه ساخت 32 هنرستان در جوار صنعت با مشارکت فعالان اقتصادی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از وزارت آموزش و پرورش، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در نشست روز ملی تکریم خیرین آیین سپاس همدلی که با اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان و جمعی از فعالان اقتصادی برگزار شد، - استاندار اصفهان از امضای تفاهم نامه ساخت 32 هنرستان در جوار صنعت با مشارکت و همراهی فعالان اقتصادی در این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از وزارت آموزش و پرورش، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در نشست روز ملی تکریم خیرین آیین سپاس همدلی که با اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان و جمعی از فعالان اقتصادی برگزار شد، از خدمات ارزنده خیرین مدرسه ساز تشکر کرد.

وی افزود: مهم ترین و اولویت دارترین شورای فرهنگی استان، شورای آموزش و پرورش و فرزانه ترین مجمع استان، مجمع خیرین مدرسه ساز هستند.

مرتضوی با اشاره به همراهی فعالان صنعتی در بخش آموزشی، خاطرنشان کرد: صنعتگران و فعالان اقتصادی اصفهان در ماه مبارک رمضان، با امضاء تفاهم نامه ساخت 32 هنرستان در جوار صنعت باعث رشد و شکوفایی تعلیم و تربیت در بخش آموزش های هنرستانی خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه ساخت 32 هنرستان در جوار صنعت با مشارکت فعالان اقتصادی

امضای تفاهم نامه ساخت 32 هنرستان در جوار صنعت با مشارکت فعالان اقتصادی