مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 18:072022-04-20اجتماعي

ترافیک پرحجم و روان در محورهای شرقی پایتخت


ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور هراز پرحجم و روان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه عوامل پلیس راه به صورت شبانه روزی در سطح محورها حاضر هستند، گفت: بار ترافیکی نیمه سنگین و پرحجمی را در آزادراه تهران_پردیس و جاده قدیم جاجرود شاهد هستیم.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: تردد وسایل نقلیه در دو لاین رفت و برگشت محور فیروزکوه پرحجم و روان گزارش شده و در برخی نقاط مانند ورودی شهرهای گیلاوند، فیروزکوه و غیره با بار ترافیکی بیشتری روبرو هستیم.

کهریزی اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم اما روان گزارش شده و با نزدیک شدن به ساعات پایانی شب بر بار ترافیکی این محورها افزوده می شود.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای شرقی استان تهران رخ نداده، تاکید کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی رانندگی، رعایت مدیریت زمان سفر، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، استراحت کاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک پرحجم و روان در محورهای شرقی پایتخت

ترافیک پرحجم و روان در محورهای شرقی پایتخت