مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 17:472022-04-20سياسي

مناطق کمتر برخوردار در توزیع خدمات و اعتبارات مورد توجه قرار گیرد


نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف با تاکید بر اینکه باید در توزیع خدمات و اعتبارات عدالت رعایت شود، گفت: ایجاد زیرساخت های درمانی در مناطق کمتر برخوردار شهر مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین خسروی بعدازظهر چهارشنبه در جلسه شورای ادارات کل تابع وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه نماینده نباید با استاندار و وزیر اجرایی اشتباه گرفته شود، بیان داشت: نماینده محدودیت های فراوان دارد اعم از اعتبارات و نیروی انسانی دارد که دلیل هم روشن است چون کار نماینده دخالت در این کارها نیست.

وی با بیان اینکه وظیفه نماینده قانون گذاری است، ادامه داد: اگر قرار باشد نماینده کارهای اجرایی را انجام دهد مثل نماینده عالی دولت چندین پرسنل و امکانات باید داشته باشد که این ممکن نیست اما این به معنای شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت نیست.

وی با بیان اینکه نماینده پل ارتباطی بین مردم و دولت است، تصریح کرد: مسئولان استان مسائل و مشکلات را پیگیری کنند و اگر نیاز به پیگیری در تهران بود با ارائه مستندات منتقل کنند تا در وزارتخانه یا نهاد ریاست جمهوری پیگیری های لازم را انجام دهیم.

خسروی با تاکید بر اینکه با تعاون، هم افزایی و کار فراوان باید یک رفاه نسبی برای مردم فراهم شود، افزود: توجه به شعار سال نباید فقط در حد درج شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطق کمتر برخوردار در توزیع خدمات و اعتبارات مورد توجه قرار گیرد

مناطق کمتر برخوردار در توزیع خدمات و اعتبارات مورد توجه قرار گیرد