مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 17:372022-04-20اجتماعي

راه اندازی ایستگاه مترو با موضوع محیط زیست در پایتخت


مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار گفت: یکی از موضوعات مدنظر اداره کل محیط زیست شهرداری تهران، انتخاب ایستگاه هایی با موضوع محیط زیست است.

- ، شینا انصاری، در نشست مشترک اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار و شرکت بهره برداری مترو تهران که به مناسبت روز جهانی زمین برگزار شد، ضمن استقبال از اقدامات و عملکرد مناسب زیست محیطی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، گفت: با توجه به وجود پتانسیل خوب در مجموعه مترو مانند حجم بالای مسافرین و فضاهای ایستگاهی می توان در بخش های مختلف این تعاملات و همکاری ها توسعه یابد.

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار با تاکید بر اینکه مترو یک مجموعه بزرگ خدمات و همسو با محیط زیست است، افزود: با توجه به بسترهای مناسبی که در ایستگاه های مترو وجود دارد، به شکل ها و شیوه های گوناگونی می توان از حوزه هنر و فرهنگ مانند برگزاری نمایشگاه ها، ایجاد تندیس های هنری با استفاده از مواد بازیافتی، اجرای نمایش و تئاتر با موضوع محیط زیست و آموزش چهره به چهره با استفاده از ظرفیت خانه ها و کانون های محیط زیست مناطق 22 گانه بهره مند شد.

وی با اشاره به اقداماتی که شرکت مترو در حوزه بازچرخانی آب انجام داد، گفت: در خصوص مدیریت پسماند و توسعه فضای سبز می توان از دستگاه های خوددریافت زباله و دیوارهای سبز به عنوان المان محیط زیستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی ایستگاه مترو با موضوع محیط زیست در پایتخت

راه اندازی ایستگاه مترو با موضوع محیط زیست در پایتخت