مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 16:372022-04-20سياسي

واکنش تند کرباسچی به اظهارات فائزه هاشمی


دبیرکل سابق حزب کارگزاران با اشاره به اظهارات اخیر فائزه هاشمی و توهین به پیامبر اکرم (ص) گفت: خانم هاشمی معمولاً قبل از اینکه مطلبی را بیان کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، غلامحسین کرباسچی دبیرکل سابق حزب کارگزاران سازندگی درباره اظهارات اخیر فائزه هاشمی و توهین به پیامبر اکرم (ص) و نظر حزب کارگزاران نسبت به این سخنان موهن گفت: من مدتی است که در جلسات حزب کارگزاران شرکت نمی کنم و خانم هاشمی هم تا آن زمانی که من در حزب بودم در جلسات شرکت نمی کرد حالا ممکن است گاهی اوقات حضور داشته باشد ولی به هر حال حضور ایشان در حزب خیلی منظم نیست.

بنابراین بهتر است در ارتباط با واکنش حزب به اظهارات اخیر ایشان با آقای مرعشی که دبیرکل است، صحبت کنید.

وی افزود: اما از منظر اعلام موضع شخصی، با توجه به احترامی که برای مرحوم آقای هاشمی قائل هستم خیلی علاقه ندارم راجع به خانم فائزه هاشمی و دیگر فرزندان ایشان اظهارنظر کنم.

البته اظهارات ایشان که معلوم است و بیان اینگونه اظهارات از سوی او مسبوق به سابقه بوده و خود ایشان هم فکر نمی کنم که بعداً متوجه شده باشد که چه مطالبی را بیان کرده است.

کرباسچی عنوان کرد: خانم هاشمی گاهی به دلیل عصبانیت یا به هر دلیل دیگری، اظهاراتی را بیان می کند ولی آنچه که مشخص است این است که قبل از اینکه مطلبی را بیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش تند کرباسچی به اظهارات فائزه هاشمی

واکنش تند کرباسچی به اظهارات فائزه هاشمی