مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 07:372022-04-20اجتماعي

مهلت ثبت نام در «خدمات افزوده شبکه شاد» تمدید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام شبکه دانش آموزی شاد، با اعلام تمدید فرصت ثبت نام ارائه خدمات افزوده و یا خدمات زیرساخت پشتیبان در شبکه آموزشی دانش آموز (شاد)، - با اعلام تمدید فرصت ثبت نام ارائه خدمات افزوده و یا خدمات زیرساخت پشتیبان در شبکه آموزشی دانش آموز (شاد)، فرصت ثبت نام در خدمات افزوده شبکه شاد (شادبوم) که پیش از این تا 31 فروردین ماه تعیین شده بود تا 15 اردیبهشت تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام شبکه دانش آموزی شاد، با اعلام تمدید فرصت ثبت نام ارائه خدمات افزوده و یا خدمات زیرساخت پشتیبان در شبکه آموزشی دانش آموز (شاد)، واجدین شرایط می توانند تا 15 اردیبهشت نسبت به ارائه محصول و خدمات خود در اپلیکیشن شاد اقدام کنند.

فراخوان ارائه خدمات افزوده شامل طرح های آموزشی اقتصادی در شبکه ملی شاد، به استناد بند 3 ماده 1 سند الزامات سامانه های آموزش الکترونیکی و شبکه آموزشی دانش آموز (شاد) مصوب جلسه شهریور ماه امسال شورای عالی فضای مجازی، با موضوع تنظیم گری و صدور مجوز ارائه خدمات افزوده طراحی و تدوین شده است.

بر همین اساس، تمام اشخاص حقوقی دولتی و غیردولتی واجد شرایط اعم از سازمان ها، نهادها، شرکت ها، مؤسسات، مدارس و مراکز علمی، آموزشی، فرهنگی، ورزشی، هنری و انتشاراتی علاقه مند به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام در «خدمات افزوده شبکه شاد» تمدید شد

مهلت ثبت نام در «خدمات افزوده شبکه شاد» تمدید شد