مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 07:172022-04-20پزشكي

ثبت 16 روز بدون فوتی کرونا در هرمزگان


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از ثبت 16 روز بدون فوتی کرونا در استان در فروردین ماه امسال خبر داد و گفت: در 14 روز دیگر میانگین فوتی ها بین 1 تا دو نفر بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر فاطمه نوروزیان سه شنبه شب در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: خوشبختانه ضریب فوتی های کرونا در هرمزگان رو به کاهش بوده و از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون 2 هزار و 612 نفر جان خود را از دست داده است.

وی ادامه داد: البته نباید فراموش کنیم که اگرچه در شاخص فوتی و بستری های کرونا با کاهش مواجه هستیم، اما همچنان شمار مراجعان سرپایی، ثابت و یا اینکه در بعضی روزها با افزایش روبرو بوده است که این موضوع همواره نگران کننده در خصوص احتمال اوج گیری دوباره این ویروس است.

دکتر نوروزیان با تاکید بر رعایت پروتکلهای بهداشتی به ویژه زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی و تکمیل واکسیناسیون کرونا، افزود: در حال حاضر بهترین راه ایمن بودن در برابر این ویروس مرگبار، انجام واکسیناسیون است که کاهش آمار مرگ و میر خود تایید کننده اهمیت و نقش واکسیناسیون در کنترل این بیماری است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان مساله واکسیناسیون کودکان در برابر کرونا را نیز بسیار پراهمیت دانست و گفت: متاسفانه هرمزگان در این خصوص شرایط چندان رضایت بخشی ندارد و خانواده ها استقبال چندانی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 16 روز بدون فوتی کرونا در هرمزگان

ثبت 16 روز بدون فوتی کرونا در هرمزگان