مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 06:222022-04-20بين الملل

روسیه و ویتنام رزمایش نظامی مشترک برگزار می کنند


خبرگزاری دولتی روسیه اعلام کرد؛ مسکو با ویتنام بزودی مانور مشترکی تحت عنوان رزمایش اتحاد قاره ای- 2022 برگزار خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، خبرگزاری دولتی روسیه ریانووستی سه شنبه شب اعلام کرد که نشست برنامه ریزی اولیه برای تمرین نظامی به طور مجازی بین رهبران منطقه نظامی شرقی روسیه و ارتش ویتنام برگزار شده است.

ریانووستی بدون اشاره به جزییات بیشتر گزارش داد؛ دو طرف در مورد موضوع مانورهای آتی به توافق رسیدند و تاریخ و مکان برگزاری آن را مشخص کردند و در مورد مسائل پشتیبانی پزشکی و لجستیکی، برنامه های فرهنگی و ورزشی گفت وگو کردند .

سرهنگ ایوان تارایف، رییس اداره همکاری نظامی بین المللی در ناحیه نظامی شرق می گوید: این رزمایش مشترک با هدف ارتقای مهارت های عملی فرماندهان و کارکنان در سازماندهی عملیات آموزشی رزمی و مدیریت واحدها در شرایط دشوار تاکتیکی و همچنین ایجاد راه حل های غیر متعارف در هنگام انجام وظایف برگزار می شود.

دو طرف همچنین در مورد یکی از نام های پیشنهادی این رزمایش مشترک اتحاد قاره ای- 2022 صحبت کردند.

تارنمای رادیو آزاد آسیا روز سه شنبه به نقل از رسانه های دولتی روسیه گزارش داد؛ دو کشور روسیه و ویتنام در حال برنامه ریزی برای برگزاری رزمایش نظامی مشترک هستند؛ اقدامی که برخی تحلیلگران آن را نامن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه و ویتنام رزمایش نظامی مشترک برگزار می کنند

روسیه و ویتنام رزمایش نظامی مشترک برگزار می کنند