مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 21:172022-04-19اقتصادي

کاهش 27.1 درصدی مصرف آب در سطح مزارع در حوضه دریاچه ارومیه


مدیر ملی طرح حفاظت از تالاب های ایران از کاهش 27.

1 درصدی مصرف آب در سطح مزارع پایلوت در حوضه دریاچه ارومیه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مهری اثنا عشری امشب در حاشیه جلسه برنامه ریزی مشترک پایدارسازی و ترویج دستاوردهای فازهای هفتگانه پروژه  همکاری در احیای دریاچه ارومیه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به تغییر رویکرد از حفظ پهنه آبی تالاب به مدیریت یکپارچه حوضه آبخیز دریاچه ارومیه اظهار کرد: طرح حفاظت از تالاب های ایران از سال 2005 میلادی شروع به کار و در فازهای مختلف، حمایت های گوناگون بین المللی را در کنار حمایت های دولت برای حفاظت از تالابها و ترویج رویکرد جدیدی تحت عنوان مدیریت زیست بومی به منظور مدیریت تالاب های کشور، دریافت کرده است.

وی، افزود: در فاز اول، صندوق اعتبارات جهانی محیط زیست حامی اصلی پروژه بود و این همکاری از طریق UNDP (برنامه توسعه ملل متحد) شکل گرفت.

در این فاز موفق شدیم با بهره گیری از کمک بین المللی و حمایتهای غیر نقدی دولت ایران، رویکرد زیست بومی را در 3 تالاب شادگان، ارومیه و پریشان به صورت پایلوت اجرا کنیم.

مدیر ملی طرح حفاظت از تالاب های ایران، تصریح کرد: در  برنامه های مدیریت زیست بومی تالاب ها برای هرکدام از اهداف راهبردی، یک مجموعه اقدام اولویت دار تعریف شده است که مسؤولیت اجرای آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 27.1 درصدی مصرف آب در سطح مزارع در حوضه دریاچه ارومیه

کاهش 27.1 درصدی مصرف آب در سطح مزارع در حوضه دریاچه ارومیه