مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 19:472022-04-19سياسي

آغاز توزیع 220 هزار بسته معیشتی و 313 سری جهیزیه در تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سرتیپ پاسدار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ عصر امروز در حاشیه رزمایش کمک مومنانه این سپاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از دو سال پیش که قبل از ماه مبارک رمضان، مقام معظم رهبری اجرای رزمایش های کمک مؤمنانه را توصیه کردند، با شور الهی، انقلابی و معنوی، همه مردم در سراسر کشور پای کار آمدند.

وی گفت: سازمان بسیج نیز به عنوان محوریت کار، از همان ابتدا بسته های معیشتی و کمک های مردم را ساماندهی و از طریق بزرگترین و با ارزش ترین شبکه توزیع خود یعنی پایگاه های بسیج، توزیع بسته ها را بین خانواده های محروم و آبرودار آغاز کرد.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) ادامه داد: در سپاه تهران بزرگ نیز طی دو سال اخیر در مناسبت های مختلف رزمایش کمک مؤمنانه را اجرا کردیم و امروز نیز به مناسبت ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) 110 هزار بسته شامل مایحتاج ضروری زندگی و آذوقه ماه مبارک رمضان از جمله حبوبات، خرما، عسل، ماکارونی، برنج، مرغ و غیره توزیع می کنیم.

سرتیپ حسن زاده با اشاره به استمرار این اقدامات تصریح کرد: گام بعدی ما در روز سوم خرداد ماه همزمان با سالروز آزادی خرمشهر است که با گرامیداشت یاد شهدای عملیات الی بیت المقدس، 110 هزار بسته معیشتی و 313 سری جهیزیه آماده و توزیع خواهیم کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز توزیع 220 هزار بسته معیشتی و 313 سری جهیزیه در تهران

آغاز توزیع 220 هزار بسته معیشتی و 313 سری جهیزیه در تهران