مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 14:522022-04-19سياسي

اربعین شهید احسان کربلایی پور در اهواز برگزار می شود


آیین بزرگداشت چهلمین روز شهادت رزمنده دلیر شهید مدافع حرم احسان کربلایی پور در اهواز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، آیین بزرگداشت چهلمین روز شهادت رزمنده دلیر شهید احسان کربلایی پور از شهدای مدافع حرم استان خوزستان در شهر اهواز برگزار می شود.

این برنامه روز پنج شنبه یکم اردیبهشت ماه همزمان با سالروز ضربت خوردن حضرت امام علی(ع) از ساعت 21:30 آغاز می شود که در آیین معنوی مردم اهواز یاد و خاطره شهید احسان کربلایی پور و دیگر شهدای مدافع حرم را گرامی می دارند.

آیین بزرگداشت چهلمین روز شهادت رزمنده دلیر شهید مدافع حرم احسان کربلایی پور در مسجد امام خمینی(ره) اهواز، واقع در فاز 2 پادادشهر، بلوار سعادت، ایستگاه 6، نبش خیابان وصال برگزار می شود که جمعی از خانواده های معظم شهدا به ویژه خانواده معزز شهدای مدافع حرم در آن حضور می یابند.

در این آیین حجت الاسلام محمدصادق امینی امام جمعه سابق مسجدسلیمان سخنرانی می کند و حاج صادق آهنگران نغمه سرای دوران هشت سال دفاع مقدس نیز به مرثیه سرایی و نوحه خوانی می پردازد.

شهید احسان کربلایی پور فرزند حسنعلی، یکی از شهدای مدافع حرم استان خوزستان است که به همراه شهید مرتضی سعیدنژاد از تهران روز دوشنبه 16 اسفند سال 1400 مصادف با چهارم شعبان المعظم 1443 ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین شهید احسان کربلایی پور در اهواز برگزار می شود

اربعین شهید احسان کربلایی پور در اهواز برگزار می شود