مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 13:572022-04-19سياسي

سردار ذوالقدر: 513 پروژه عمرانی تهران در دوران شهید حجازی پایه ریزی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران ظهر امروز در نشست اولین بزرگداشت سالگرد سردار سیدمحمد حسین حجازی که با حضور مسؤولان لشکری و کشوری همچنین خانواده شهید حجازی در سالن شهید جنگروی سپاه سیدالشهداء در شهر ری برگزار شد، اظهار کرد: سردار حجازی فرماندهی مقتدر و در عین حال بسیار متین بود و بسیج سازندگی و محرومیت زدایی که مقام معظم رهبری نام آن را کمک مومنانه گذاشتند در زمان مسؤولیت وی بنیان گذاری شد.

وی با اشاره به اینکه در شروع سال جدید بیش از 74 هزار سبد معیشتی به نام سردار حجازی میان مستمندان توزیع شد، گفت: به شب های قدر نزدیک می شویم و در این شب ها به یاد تمام شهدا از جمله این سردار حجازی بزرگوار باشیم؛ وی یکی از پایه های اصلی تاسیس بسیج سازندگی نه تنها در ایران بلکه در جهان اسلام بود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران افزود: این شهید ارجمند در همه حوزه های مدیریتی، اجتماعی، سیاسی، مذهبی، اقتصادی و دفاعی  تقوا داشت، تمام این حوزه ها باهم گره خورده اند و این شهید بزرگوار در تمام این حوزه ها سرآمد بود.

سردار ذوالقدر با بیان اینکه در هیچ دوره ای از دوران مدیریت سردار حجازی در بسیج خطا و انحراف وجود نداشت، بیان کرد: بینش و تقوایی ایشان برای اداره حوزه کاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار ذوالقدر: 513 پروژه عمرانی تهران در دوران شهید حجازی پایه ریزی شد

سردار ذوالقدر: 513 پروژه عمرانی تهران در دوران شهید حجازی پایه ریزی شد