مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 12:122022-04-19فرهنگي

توضیحات چکناواریان از دیدار با رییسی/خوشحالم رییس جمهور نگاه ویژه ای به هنر دارند


لوریس چکناواریان موسیقیدان سرشناس و بین المللی ایرانی با ابراز خرسندی از دیدار هنرمندان با رییس جمهور، خواهان برگزاری یک جلسه ویژه رییسی با اهالی موسیقی شد.

- خبرگزاری فارس ـ گروه موسیقی ـ علیرضا سپهوند: شامگاه 25 فروردین ماه آیت الله سیدابراهیم رییسی طی نشستی صمیمانه در قالب ضیافت افطار، میزبان جمعی از هنرمندان عرصه تئاتر، سینما، موسیقی و هنرهای تجسمی کشور بود.

چکناواریان پیشکسوت موسیقی در این دیدار گفت: موسیقی بودجه خیلی خیلی زیاد می خواهد تا بتواند سازهای خوب بخرد، نوازنده ها را تامین و هنرمندان خوب را دعوت کند زیرا موسیقی یک هنر بین المللی است و ما هم باید هم سطح دیگر کشورها باشیم.

 ویترین هر ملت ارکستر و فرهنگ آن کشور است.

این موسیقیدان سرشناس و بین المللی ایرانی با ابراز خرسندی از دیدار هنرمندان با رییس جمهور، خواهان برگزاری یک جلسه ویژه رییسی با اهالی موسیقی شد.

خبرنگار موسیقی فارس به همین بهانه گفتگوی کوتاهی با این هنرمند ترتیب داد که در ادامه پیش روی شما قرار می گیرد: با توجه به اینکه رییس جمهور نگاه ویژه ای به فرهنگ و هنر دارد و شخصا در بازدید از نمایشگاهها، موزه ها و گالری ها و رویدادهای هنری شرکت می کند، بفرمایید برآیند شما از نگاه آقای رییسی به مقوله هنر به معنای اعم و موسیقی به معنای اخص چیست؟ من بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات چکناواریان از دیدار با رییسی/خوشحالم رییس جمهور نگاه ویژه ای به هنر دارند

توضیحات چکناواریان از دیدار با رییسی/خوشحالم رییس جمهور نگاه ویژه ای به هنر دارند