مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 10:522022-04-19اقتصادي

لزوم پیگیری وضعیت مسکن ملی شهرک فرهنگیان همدان توسط راه و شهرسازی


دادستان همدان بر لزوم پیگیری وضعیت مسکن ملی شهرک فرهنگیان توسط راه و شهرسازی همدان تاکید کرد و گفت: باید به وضعیت این پروژه رسیدگی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن خانجانی موقر عصر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه همدان به روند اجرای طرح معتذرین اشاره کرد و گفت: این طرح در ماه رمضان بعد از نماز ظهر و عصر در مساجد همدان برگزار می شود.

وی در خصوص برگزاری جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نیز عنوان کرد: سال گذشته از سوی ستاد دیه بالغ بر هفت میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد پرداخت شد.

دادستان همدان در خصوص وضعیت باغات در سطح استان نیز گفت: دیوارکشی باغات منع قانونی ندارد، بدین ترتیب باید سازمان جهادکشاورزی بر اساس مقتضیات محل و نیازهای مردم در این زمینه ورود تخصصی داشته باشد.

وی در پاسخ به وضعیت پروژه اسکای مال و حواشی پیش آمده در این زمینه نیز گفت: ما مرجع رسیدگی به اسکای مال نیستیم، هنوز پروانه ای برای این پروژه صادر نشده و شهرداری باید نسبت به این موضوع وارد کار شده و مشکلات را بررسی کند.

خانجانی با تصریح بر اینکه در خصوص طرح جامع شهری نیز وظیفه ما تنها نظارت است، افزود: در این زمینه نیز باید اداره راه و شهرسازی همدان وارد کار شود، اگر مشکل قانونی وجود داشته باشد، ما نیز ورود پیدا خواهیم کرد؛ اما در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پیگیری وضعیت مسکن ملی شهرک فرهنگیان همدان توسط راه و شهرسازی

لزوم پیگیری وضعیت مسکن ملی شهرک فرهنگیان همدان توسط راه و شهرسازی