مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 08:072022-04-19سياسي

پیشرفت های جوانان در حوزه نظامی قابل تحسین است


امام جمعه یزد با اشاره به تحولاتی که در ارتش در مقایسه با قبل از پیروزی انقلاب اتفاق افتاد، گفت: پیشرفت های جوانان ما در همه حوزه ها به ویژه پیشرفت های نظامی قابل تقدیر است.

- ، آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با جمعی از نیروهای ارتش به مناسبت 29 فروردین روز ارتش با اشاره به موقعیت و جایگاه ارتش در دوران پیروزی انقلاب اظهار داشت: ارتشی ها خود معترف بودند که در زمان پلهوی، فقط ماموریت ها را اجرا می کردند و اجازه نداشتند در حوزه فنی و فناوری تجهیزات دفاعی ورود کنند.

وی عنوان کرد: در آن دوران غربی ها اجازه نمی دادند که جوانان ایرانی از علم روز سر دربیاورند زیرا می دانستند آگاهی جوانان، تسلط و چپاول آنها را از بین خواهد برد.

ناصری بیان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، جوانان ما پیشرفت های قابل توجهی در زمینه تجهیزات دفاعی داشته است و این پیشرفت ها، اقتدار کشور را رقم زده است که این پیشرفت ها قابل تقدیر است.

امام جمعه یزد یادآور شد: برای رسیدن به پیشرفت های بزرگتر راه بسیاری داریم و امیدواریم جوانان ما با تدین، تفکر و تعقل در این زمینه ورود کنند و مسئولان نیز با تقویت نیروها و کادرسازی برای آینده، زمینه ساز پیشرفت کشور باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت های جوانان در حوزه نظامی قابل تحسین است

پیشرفت های جوانان در حوزه نظامی قابل تحسین است