مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 21:172022-04-18ورزشي

اجرای 28000 پروژه در آذربایجان غربی و کردستان


مسئول قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران از اجرای 28 هزار پروژه عمرانی و غیرعمرانی در دو استان کردستان و آذربایجان غربی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، ضیاءالدین حزنی مسئول قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران امروز در آیین تجلیل از دست اندرکاران احداث یک هزار واحد مسکونی مددجویی آذربایجان غربی و کردستان، ضمن قدردانی مسئولان بسیج سازندگی دو استان، اظهار داشت: سپاه با همه رده ها و با تمام توان خود برای محرومیت زدایی وارد عمل شده است.

وی با بیان اینکه، بیمارستان ها و دانشگاه های سپاه نیز برای محرومیت زدایی تلاش می کند، گفت: هر پاسدار به این مقوله واقف است که قبل از انجام وظیفه سازمانی خود، باید در زمینه محرومیت زدایی و مردم یاری گام بردارد، خوشبختانه سپاه در این زمینه موفق عمل کرده است.

 مسئول قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران  تصریح کرد: در این 2 استان 10 هزار و 600 پروژه عمرانی و 17 هزار پروژه غیرعمرانی اجرا شده است، که در مجموع 28 هزار پروژه را شامل می شود که با اعتباری بالغ بر 660 میلیارد تومان اجرا شده اند.

این مقام مسوول به احداث خانه عالم، مدرسه، راه، پل، سیل بند، آب بند، مجتمع فرهنگی و ورزشی اشاره کرد و بیان کرد: همچنین 15 هزار بسته معیشتی در آذربایجان غربی و کردستان در مناطق حاشیه ای توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 28000 پروژه در آذربایجان غربی و کردستان

اجرای 28000 پروژه در آذربایجان غربی و کردستان