مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 21:072022-04-18اقتصادي

437 پرونده تخلف صنفی در مهاباد تشکیل شد


معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان مهاباد از تشکیل 437 فقره پرونده تخلف صنفی طی سالجاری در این شهرستان خبر داد.

- ، خشایار صنعتی عصر دوشنبه در نخستین جلسه تنظیم بازار مهاباد در سال جدید اظهار کرد: از ابتدای امسال دو هزار و 58 مورد بازرسی از اصناف مهاباد موجب تشکیل 437 مورد پرونده تخلفاتی شده است، اما مردم انتظار دارند که این نظارت ها با تثبیت یا کاهش قیمت اقلام اساسی نتیجه ملموسی داشته باشد.

وی از رصد جدی تر و بیشتر بازرسان بر قیمت اجناس در این شهرستان خبر داد و گفت: برای تأمین کالاهای اساسی مشکلی وجود ندارد و هیچ گونه کمبودی در زمینه کالاهای اساسی مشاهده نمی شود.

صنعتی افزود: نظارت بر نحوه توزیع کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان ضروری است و بازرسان باید به صورت دقیق تر بویژه بر فروش میوه های نوبرانه با قیمت های بسیار بالا نظارت داشته باشند تا مردم از تنوع و متفاوت بودن قیمت محصولات در هر محله و مکان گلایه نداشته باشند.

محمد جهین رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد هم در این جلسه گفت: برای تعادل بازار باید اجناس و کالاها بویژه در ماه مبارک رمضان قیمت گذاری و از نقش واسطه ها و دلالان در بازار جلوگیری شود.

نوری، رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان مهاباد هم با اشاره به وجود پرونده های تعزیراتی گفت: به منظور جلوگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

437 پرونده تخلف صنفی در مهاباد تشکیل شد

437 پرونده تخلف صنفی در مهاباد تشکیل شد