مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 14:472022-04-18اقتصادي

مشوق های بیمه ای برای کارفرمایان اردبیل واریز می شود


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: با اجرای طرح مشوق های بیمه ای در اردبیل، این مشوق ها به حساب کارفرمایان واریز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو ترغیب کارفرمایان کارگاه های تولیدی و خدماتی به استفاده از نیروی کار جدید از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تدوین و ابلاغ شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: علاوه بر تمام کارگاه های خصوصی و تعاونی فعال، کارگاه های دارای مجوز فعالیت از مراجع رسمی کشور تحت پوشش طرح مشوق بیمه ای سهم کارفرما قرار می گیرند.

رحیم زاده اضافه کرد: کارفرمایانی که دانش آموختگان دانشگاهی را جذب کنند در چارچوب آیین نامه اجرایی ماده 71 قانون برنامه ششم توسعه، به مدت 2 سال از مزایای معافیت حق بیمه سهم کارفرما برخوردار می شوند.

وی بیان کرد: مشوق بیمه ای وجهی معادل حق بیمه سهم کارفرما به علاوه سه درصد سهم بیمه بیکاری در مجموع به میزان 23 درصد حداقل دستمزد تعیین شده از سوی شورای کار است که ماهانه از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به حساب کارفرمایان مشارکت کننده واریز می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل ادامه داد: شرایط کارفرمایان برای استفاده از این طرح را ثبت نام در سامانه مشوق بیمه ای به نشانی اینترنتی http://moshavegh.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشوق های بیمه ای برای کارفرمایان اردبیل واریز می شود

مشوق های بیمه ای برای کارفرمایان اردبیل واریز می شود