مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 13:072022-04-18سياسي

اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در کردستان برگزار می شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان از برگزاری آیین اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی فردا، 30 فروردین ماه در کتابخانه مرکزی امام خامنه ای سنندج خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان از برگزاری آیین اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی فردا، 30 فروردین ماه در کتابخانه مرکزی امام خامنه ای سنندج خبر داد.

محمد مخدومی، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: برگزاری آیین اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی فردا، 30 فروردین ماه در کتابخانه مرکزی امام خامنه ای سنندج برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان کردستان برگزار می شود، افزود: آیین اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی به همراه تجلیل از برگزیدگان بخش فردی و خانوادگی جشنواره با حضور مسئولان استانی و برگزیدگان جشنواره برگزار خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان بیان کرد: در حاشیه این برنامه مراسم قرعه کشی و اهدای جوایز به تعدادی از میهمانان حاضر در جلسه از سوی دبیرخانه کانون های خدمت رضوی در استان کردستان اجرا می شود.

وی یادآور شد: این مراسم به صورت آنلاین نیز قابل مشاهد خواهد بود که در این راستا علاقمندان می توانند از طریق لینک https://www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در کردستان برگزار می شود

اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در کردستان برگزار می شود