مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 12:522022-04-18سياسي

ارتش در سایه پیروی از فرامین الهی همواره سربلند است


نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: فرمان پذیری از خداوند و عمل در جهت برپایی عدالت موجب شده تا ارتش ایران اسلامی همواره سربلند و پیروز باشد.

- آیت الله عبدالکریم عابدینی روز دوشنبه در مراسم رژه روز ارتش که در مقابل قرارگاه لشکر 16 زرهی قزوین برگزار شد اظهار کرد: ارتش ایران اسلامی ویژگی های منحصر به فردی دارد که آن را از تمامی نیروهای مسلح جهان متمایز کرده است.

امام جمعه قزوین ادامه داد: فرمان پذیری از خداوند، تلاش برای برپایی قسط و عدالت و نیز پیروی از انبیای الهی و ائمه اطهار (ع) ازجمله ویژگی های این ارتش خداجو است و خداوند آینده روشن و پیروزی قطعی را برای ارتش و نیروهای مسلح ما نوید داده است.

وی ادامه داد: توان مقابله با ارتشی که برای عمل به فرمان خداوند قیام می کند و به یاری مستضعفان جهان می شتابد در توان هیچ نیرو و ارتشی نیست و وعده پیروزی نهایی برای ارتشی با این ویژگی ها قطعی است.

وی ادامه داد: این در حالی است که نیروهای مسلح ما حمایت های مؤثری از مظلومان جهان به عمل آورده اند و همین مسئله باعث شده که کشوری مانند یمن که از هیچ نیروی نظامی خاص و همچنین اقتصاد قدرتمندی برخوردار نیست در برابر دشمنان تا بن مسلح خود مقاومت نشان دهد یا اینکه نیروهای لبنانی همچنان در برابر متجاوزان افتخارآفرینی کرده و رژیم صهیونیستی را به ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش در سایه پیروی از فرامین الهی همواره سربلند است

ارتش در سایه پیروی از فرامین الهی همواره سربلند است