مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 12:022022-04-18سياسي

رژه روز ارتش در شاهرود برگزار شد/ نمایش اقتدار نیروهای مسلح


همزمان با روز ارتش، رژه یگان های نمونه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در استان سمنان، بدون حضور مردم و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در شاهرود برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبدون حضور مردم، به صورت موتوری و با حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستانی و همچنین لشکری و نظامی و انتظامی در میدان ولایت شهرستان شاهرود برگزار شد.

در این رژه موتوری یگان های لشکر 58 ذوالفقار، تیپ 258 متحرک هجومی شهید پژوهنده چهل دختر، تیپ پدافند هوایی 10 محرم سپاه و نیروی انتظامی شهرستان شاهرود حضور داشتند و آخرین توانمندی های ارتش جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته شد.

ارتش ایران بی نظیر است امام جمعه شاهرود در این مراسم با اشاره به آمادگی و اقتدار نظامی ارتش و نیروهای مسلح به مثابه یک رسالت معنوی برای اقتدار ایران اسلامی و امنیت پایدار کشورمان، گفت: باید قدردان ارتش و نیروهای مسلح ولایی و با ایمان باشیم.

حجت الاسلام عباس امینی با بیان اینکه توانمندی های ارتش باعث غرور، اقتدار و امیدآفرینی مردم بزرگ ایران اسلامی شده است، ابراز کرد: ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار و افتخار به چنان جایگاهی در بین کشورهای دنیا دست یافته که در تمام معادلات می بایست قدرت این کشور لحاظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژه روز ارتش در شاهرود برگزار شد/ نمایش اقتدار نیروهای مسلح

رژه روز ارتش در شاهرود برگزار شد/ نمایش اقتدار نیروهای مسلح