مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 11:422022-04-18سياسي

هیچ قدرتی جرئت تعرض به کشور ما را ندارد


فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین گفت: امروز ارتش مقتدر و قهرمان در کنار سایر نیروهای مسلح فکر تعرض به کشور را به هیچ قدرتی نخواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، امیر سرتیپ دوم حسین محمد شفیعی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16زرهی قزوین در مراسم رژه نیروهای مسلح که پیش از ظهر امروز در محل لشکر برگزار شد، اظهار کرد: رهبر انقلاب دستور دادند تا نیروهای نظامی در روز 29فروردین به همایش قدرت بپردازند و با تمام ادوات آمادگی خود را برای اعتماد مردم و آسایش آنها به نمایش بگذارند.

وی در ادامه افزود: اگر ارتش در اوایل انقلاب نبود امروز ایران مقتدر نداشتیم و برای کشور جبهه استکبار نقشه ها کشیده بودند و با هماهنگی سپاه و نیروی انتظامی در برابر دشمن تا دندان مسلح به پیروزی رسیدیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین همچنین گفت: ارتش در بحران بیماری کرونا تمام ظرفیت خود را برای کشور بکار گرفت و در حال حاضر نیز با حضور در مرزهای ایران اسلامی به مردم اطمینان می دهیم تا زمانی که جان در بدن داریم به دشمنان میهن، اجازه نفس کشیدن را نخواهیم داد و جان خود را فدای امنیت، آرامش و آسایش مردم می کنیم.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ قدرتی جرئت تعرض به کشور ما را ندارد

هیچ قدرتی جرئت تعرض به کشور ما را ندارد