مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 11:422022-04-18سياسي

برگزاری مراسم شب های قدر در حرم حضرت معصومه (س)


معاون فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه (س) از برگزاری مراسم شب های قدر با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رفیعی، آیت الله سعیدی و آیت الله میرباقری خبرداد و گفت: - حجت الاسلام والمسملین مهدی احمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: مراسم احیاء شب های قدر در حرم مطهر از ساعت 22 آغاز و تا ساعت 02:15 بامداد با اجرای برنامه های مداحی، قرائت دعای جوشن کبیر، سخنرانی معارفی و قرآن به سر گرفتن، دنبال می شود و پس از آن نیز در هر سه شب قدر از ساعت 02:20 تا 03:30 مهدی سلحشور برای زائران حرم مداحی می کند.

وی افزود: چهارشنبه شب 31 فروردین ماه مصادف با اولین شب از شب های قدر این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی و مداحی و قرائت دعا توسط سیدعلی حسینی نژاد دنبال خواهد شد.

معاون فرهنگی و معارف قرآن و عترت آستان مقدس بانوی کرامت ادامه داد: جمعه شب، دوم اردیبهشت ماه نیز مصادف با دومین شب قدر و شب شهادت امیرالمؤمنین(ع) مراسمی با سخنرانی آیت الله سیدمحمد سعیدی و مداحی و قرائت دعا توسط عباس حیدرزاده اجرا خواهد شد.

وی گفت: در سومین شب از شبهای قدر نیز اجرای مراسم با سخنرانی آیت الله  سیدمحمدمهدی میرباقری و مداحی و قرائت توسط مهدی سلحشور برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم شب های قدر در حرم حضرت معصومه (س)

برگزاری مراسم شب های قدر در حرم حضرت معصومه (س)