مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 11:122022-04-18پزشكي

ضرورت پوشش 95 درصدی واکسن سرخک در جامعه/ تاثیرات منفی تبلیغات افراد واکسن ستیز


کارشناس واکسیناسیون دانشکده علوم پزشکی اسفراین گفت: برای پیشگیری از ابتلا و شیوع بیماری سرخک، پوشش واکسیناسیون باید به 95 درصد برسد.

- کارشناس واکسیناسیون دانشکده علوم پزشکی اسفراین مطرح کرد: ضرورت پوشش 95 درصدی واکسن سرخک در جامعه/ تاثیرات منفی تبلیغات افراد واکسن ستیز ایسنا/خراسان شمالی کارشناس واکسیناسیون دانشکده علوم پزشکی اسفراین گفت: برای پیشگیری از ابتلا و شیوع بیماری سرخک، پوشش واکسیناسیون باید به 95 درصد برسد.

امین سبحانی، در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه برای ایمنی سازی علیه بیماری سرخک باید پوشش واکسیناسیون عمومی حداقل به 95 درصد برسد، اظهار کرد: اگر واکسن سرخک را تزریق نکرده اید در اولین فرصت برای تزریق واکسن به نزدیکترین پایگاه سلامت محل سکونت خود مراجعه کنید.

کارشناس واکسیناسیون دانشکده علوم پزشکی اسفراین با اشاره به اینکه تزریق این واکسن در دو مرحله و در سنین 12 و 18 ماهگی است افزود: طی 5 سال گذشته با تلاش مدافعان سلامت و مراجعه مردم هیچ گونه مورد مثبتی از بیماری سرخک تاکنون در اسفراین مشاهده نشده است.

وی از کاهش پوشش واکسیناسیون اسفراین در زمستان 1400 علیه بیماری سرخک و رسیدن آن به کمتر از 90 درصد خبر داد و اضافه کرد: شیوع کرونا و تبلیغات افراد واکسن ستیز از مهمترین عوامل کاهش واکسیناسیون بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت پوشش 95 درصدی واکسن سرخک در جامعه/ تاثیرات منفی تبلیغات افراد واکسن ستیز

ضرورت پوشش 95 درصدی واکسن سرخک در جامعه/ تاثیرات منفی تبلیغات افراد واکسن ستیز