مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 10:522022-04-18سياسي

واکنش آب منطقه ای به صوت منتشر شده از یک جلسه


شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری در واکنش به انتشار صوت جلسه نماینده مجلس با مدیران آب منطقه ای در خصوص تخلفات سد باباحیدر در خبرگزاری فارس جوابیه ای برای این رسانه ارسال کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، این رسانه پانزدهم فروردین ماه صوتی از اظهارات قدرت الله حمزه نماینده مجلس، فرماندار فارسان و مدیران آب منطقه ای را منتشر کرد که در آن پیرامون تخلفات و عدم اجرایی شدن تعهدات پیمانکار در سد باباحیدر بحث شده بود.

(اینجا ببینید) شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری در واکنش به این خبر جوابیه ای ارسال و اظهار کرده که صوت منتشر شده ناقص است؛ متن کامل این جوابیه را در ادامه می خوانید.

عطف به خبر مندرج در آن خبرگزاری در تاریخ(1401/01/15) با عنوان صوت منتشر شده از جلسه نماینده محترم مردم شریف شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی با مدیران آب منطقه ای استان در خصوص تخلفات سد غدیر باباحیدر به پیوست فایل کامل و بدون حذفیات جلسه مذکور جهت استحضار آن خبرگزاری محترم و تنویر افکار عمومی به حضور ایفاد می گردد.

خاطرنشان می سازد متأسفانه افرادی که شرایط موجود در سد غدیر باباحیدر نتیجه عملکرد آن ها می باشد اقدام به حذف فایل صوتی اصلی و تدوین آن از حدود 29 دقیقه به 16 دقیقه با هدف انحراف افکار عمومی از اصل مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش آب منطقه ای به صوت منتشر شده از یک جلسه

واکنش آب منطقه ای به صوت منتشر شده از یک جلسه