مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 10:272022-04-18بين الملل

دعای رهبر کاتولیک های جهان برای صلح در اوکراین در عید پاک


پاپ فرانسیس در مناسبت مسیحی یکشنبه عید پاک، ضمن آنکه خواستار برقراری صلح در اوکراین و پایان یافتن جنگ بی معنی در این کشور و سایر درگیری های مسلحانه جهان شد، - پاپ فرانسیس در مناسبت مسیحی یکشنبه عید پاک، ضمن آنکه خواستار برقراری صلح در اوکراین و پایان یافتن جنگ "بی معنی" در این کشور و سایر درگیری های مسلحانه جهان شد، نسبت به خطر بروز جنگ هسته ای ابراز نگرانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، پاپ فرانسیس، رهبر مسیحیان کاتولیک جهان در سخنرانی که از محل بالکن مرکزی مشرف به میدان سنت پیتر شهر واتیکان انجام داد، گفت: دعا می کنم در اوکراین جنگ زده ای که به این جنگ کشیده شده و با این شدت به سبب خشونت و تخریب ناشی از این جنگ بی معنی و بیرحمانه آزموده شده، صلح برقرار شود.

پاپ فرانسیس برای نخستین بار از زمان شروع همه گیری در اوایل سال 2020 جشن مربوط به عید پاک مسیحیان را در محل این میدان مملو از جمعیت مسیحیان شرکت کننده در این مناسبت برگزار کرد.

به هنگام ذکر نام اوکراین از سوی این رهبر مسیحیان کاتولیک جهان، بسیاری از جمعیت مستمعین حاضر در محل میدان مذکور و خیابان مجاور آن که طبق برآورد واتیکان به 100 هزار نفر بالغ میشد شروع به تشویق کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعای رهبر کاتولیک های جهان برای صلح در اوکراین در عید پاک

دعای رهبر کاتولیک های جهان برای صلح در اوکراین در عید پاک