مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 10:122022-04-18اقتصادي

قابلیت شستشوی لباس ها با فناوری شستشو با بخار


شستن لباس های حساس و پرکاربرد موضوعی است که برای همه افرادی که دغدغه بهداشت دارند حائز اهمیت است.

ممکن است هر برنامه ای در ماشین لباسشویی شما را به ایده آل شسشتشو و ضدعفونی مدنظرتان تا اندازه ای نزد یک کند؛ - اما قابلیت شستشو با بخار در ماشین لباسشویی جی پلاس، دقیقا همان ایده آلی است که به دنبالش هستید.

GWM-L99 وGWM-L88 جی پلاس با فناوری شتسشوی بخار مدل GWM-L99 و GWM-L88 جی پلاس با فناوری شستشوی با بخار به تازگی به بازار عرضه شده است و برای آن دسته از افرادی که به دنبال شستشوی امن تر و پاکیزه تر لباس ها هستند؛ بسیار مناسب است.

اگرچه ریختن لباس ها در دیگ لباسشویی ساده ترین کار است اما اگر با لباس های چروک و نامنظم بعد از شستشو مواجه شوید؛ تمام لذت شستشو در یک لحظه برای شما تبدیل به یک کابوس می شود.

در ادامه از فواید شستشو با بخار بیشتر توضیح می دهیم.

: شستشوی کامل و سریع قابلیتی برای همگان فناوری شستشوی بخار باعث می شود الیاف لباس، آب را به طور مؤثرتری جذب کنند و کثیفی و لکه های عمیق را از بین ببرند؛ همچنین بخار باعث می شود مواد شوینده به سرعت حل شوند و در دمای بالاتر بهتر عمل کنند.

ضدعفونی کردن پارچه و لباس برای گروه های حساس نفوذ عمیق بخار با دمای بالا به بافت پارچه باعث از بین بردن مواد آلرژی زا، باکتری ها و ویروس ها می شود و برای کسانی که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قابلیت شستشوی لباس ها با فناوری شستشو با بخار

قابلیت شستشوی لباس ها با فناوری شستشو با بخار