مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 10:122022-04-18سياسي

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خار چشم ظالمان عالم هستند


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نور چشم مظلومان و خار چشم ظالمان عالم هستند.

- ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نور چشم مظلومان و خار چشم ظالمان عالم هستند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، امروز 29 فروردین ماه در مراسم رژه خودرویی روز ارتش اظهار کرد: از لحظه ای که ارتش عزیز با امام امت بیعت کرد و بعد از 43 سال مجاهدت های مردانه امروز در رژه ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران باری دیگر با امام امت بیعت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به پشتیبانی ارتش از مردم در مقطع حساس و دفاع از میهن اسلامی، افزود: مردم هم ارتش را تنها نگذاشتند و با افتخار آزمایش های بزرگ را پشت سر گذاشت و امروز در دنیا می درخشد و رمز آن استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه مرگ برای ضعیف طبیعی است، تصریح کرد: استکبار در هر کجایی اگر کشوری دچار ضعف شود مثل درنده آنان را پاره پاره می کنند و از 200 سال قبل و در زمان معاصر به کشورها تجاوز و شهرها را ویران و مردم را آواره و به قتل می رسانند.

امام جمعه بیرجند به جنایات استکبار در کشورهای مختلف اشاره کرد و گفت: اینها با همه بی شعوری خود زبان قدرت را خوب می فهمند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خار چشم ظالمان عالم هستند

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خار چشم ظالمان عالم هستند